– Поняття конфлікту в медицині. Профілактика конфлікту;
– Позитивні та негативні аспекти конфлікту;
– Причини виникнення конфліктних ситуацій;
– Конфліктний пацієнт. Типи та його психологічний портрет;
– Алгоритм вирішення конфліктних ситуацій. Комплімент;
– Куточок споживача та «Гостьова книга»;
– Права та обов’язки пацієнтів;
– Робота з малолітніми та повнолітніми пацієнтами;
– Сучасні вимоги щодо ведення первинної медичної документації. Терміни та умови зберігання медичної карти пацієнта;
– Договір. Порядок та умови надання платних стоматологічних послуг;
– Перелік документів на видачу з клініки на вимогу пацієнта.
• Дипломований спеціаліст, психолог
• Замісник директора з роботи з пацієнтами мережі клінік «Аванто»
• Лектор навчального центру «Dental Space» (Аванто) з 2016 року
Досвід роботи в приватній медицині більше 14 років.
Випускник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова 2003 року.
Інформацію уточнюйте у менеджерів Навчального центру.
Метро – Контрактова площа, пішки по вул. Костянтинівській в сторону кінотеатру Жовтень. Вхід в “кінематографічну” арку.
Автомобіль – заїзд до центрального входу навчального центру здійснюється з вул. Костянтинівській через «кінематографічну» арку. Також є можливість залишити машину на стоянці біля скверу по вул. Ярославський.